Kanwa – skuteczne rozwiązanie problemów z reklamą, dla mobilnych użytkowników.

Historia powstania

Ilość mobilnych użytkowników FB cały czas rośnie. Okazało się, że dotychczasowe opcje reklamy dostępne na FB wywoływały frustrację użytkowników mobilnych. Zawieszanie się i długie ładowanie było na porządku dziennym, a jakakolwiek interakcja wymagała wysiłku. FB oczywiście nie został obojętny wobec tego faktu. Rozwiązaniem problemu stała się kanwa –  pełnoekranowy tryb reklamy. Jest to droga do kreatywnego przedstawienia Twojej marki lub produktów wyłącznie dla użytkowników mobilnych. Wreszcie wszystko ładuje się szybko, estetyka wygląda świetnie i bez problemu użytkownicy mogą podejmować akcje. Niesztampowa reklama to wielki potencjał dla przedsiębiorców.

Jak to się robi?

Kanwę zbudujesz na podstawie mixu wideo, zdjęć i przycisków wzywających do akcji. Użytkownik może oglądać format panoramiczny, ale też przybliżać widok zdjęcia do drobnych detali. Ponadto dostępna jest tzw. karuzela seria kart z obrazami i (opcjonalnie) linkami, między którymi użytkownik może przemieszczać się. Dotknięcie obrazu powoduje przekierowanie do adresu URL linku.

Kanwę utworzysz za pomocą kreatora kanw w Power Editorze lub Menedżerze reklam, w sekcji “Narzędzia do publikowania” na stronie oraz za pomocą Edytora strony.

Case studies

Coca Cola przyciągnęła 16 milionów ludzi pokazując zdjęcia z aluminiową butelką.

Royal Caribbean, amerykański armator statków wycieczkowych, dotarł do prawie trzech milionów ludzi! Użytkownicy średnio przesiadywali aż 72 sekundy na ich kanwie.

Asus ze swoją reklamą “Skończ ze złymi prezentami” w 70% osiągnął przekierowanie ruchu z kanwy na ich stronę internetową.

Co dalej?

Zacznij swoją przygodę z kanwą tutaj https://canvas.facebook.com/ !