Czy miałeś kiedyś wrażenie, że niektóre treści na Facebooku zasługują na więcej niż tylko symboliczne „Lubię to”? Brakowało Ci możliwości wyrażenia swoich emocji? Twój problem właśnie przeszedł do historii.

Twórcy najpopularniejszego portalu społecznościowego wyszli naprzeciwko potrzebom użytkowników.

Dzisiaj pojawiła się nowa funkcja, dająca możliwość użycia jednej z sześciu emotikonek do wyrażenia opinii o  publikowanych treściach. Czy to zaskakująca decyzja? I tak, i nie. Rozwiązanie to zostało przetestowane wcześniej przez użytkowników w wybranych krajach.

Wśród internautów i marketerów od dawna trwały spekulacje na temat możliwości pojawienia się opcji „Nie lubię’. Byłby to jednak komunikat negatywny i mógłby sprawić wiele problemów firmom dbającym tam o swój wizerunek.

W ostatnim czasie dało się zauważyć rosnącą popularność emotikonek, które niejednokrotnie zastępują słowa.  Łącząc ze sobą te dwie sprawy, łatwiej zrozumieć decyzję twórców portalu.

A Ty, co myślisz o nowej funkcji Facebooka?